انجام پروژه هایه نایم knime

انجام پروژه هایه نایم azsoft.ir 09367292276 azsoftir@gmail.com azsoftir.com

انجام پروژه هایه نایم knime

انجام پروژه هایه نایم azsoft.ir 09367292276 azsoftir@gmail.com azsoftir.com

سفارش پروژه Knime

نجام پروژه های با الگوریتم کلونی

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

ه پروژه های Knime را میتواند انجام دهد؟

    انجام پروژه های داده کاوی با نرم افزار Knime
    انجام پروژه های Knime مهندسی کامپیوتر و هوش مصنوعی
    انجام پروژه های دانشجویی با نرم افزار داده کاوی Knime
    انجام پروژه های Knime کلیه رشته های مرتبط

Knime چیست؟

Knime یک پلت فورم متن باز بوده که جهت تجزیه و تحلیل داده ها بکار می رود. این نرم افزار به زبان جاوا نوشته شده است و اولین بار برای تحقیقات دارویی در سال ۲۰۰۶ استفاده شده است. پس از آن در زمینه های تحلیل داده ها در امور مالی و تجاری به کار رفت. نرم افزار Knime ترکیبی از اجزای مختلف یادگیری ماشین و داده کاوی می باشد.
ویژگی های Knime:

    ساختن جریان داده بصورت بصری.
    دارا بودن ویژگی فرایند Workflow جهت تحلیل، پیاده سازی و در نهایت ذخیره داده.
    امکان گرفتن ورودی و خروجی از Workflow.
    توانایی اجرای همزمان روی سیستم های چندهسته.
    مدیریت داده ها و گرفتن انها بطور اتوماتیک.

خدمات مشابه همیارپروژه:

انجام پروژه های داده کاوی

انجام پروژه های داده کاوی با پایتون

انجام پروژه های یادگیری ماشین(Machine learning)

انجام پروژه های رپیدماینر(Rapid miner)

انجام پروژه های داده کاوی با متلب (Matlab)

برای انجام پروژه Knime باید چه کار کنم ؟

با توجه به تجربه چندین ساله موسسه همیارپروژه در انجام پروژه های Knime و داشتن ده ها مجری و استاد توانمند در این حوزه، میتوانیم به شما تضمین دهیم که هرگونه پروژه بزرگ و کوچک در زمینه نرم افزار داده کاوی  Knime را میتوانیم برایتان انجام دهیم. کافیست یکبار امتحان کنید. در نتیجه جهت سفارش انجام پروژه های Knime، باید سفارش خود را از طریق لینک های زیر ثبت نمایید و یا با شماره تماس های ذکر شده در سایت، تماس حاصل نمایید.
انجام پروژه های کمک آموزشی Knime:

به دلیل اینکه اکثر پروژه های دریافتی سایت همیار پروژه، پروژه های کمک آموزشی هستند، ما سعی میکنیم پروژه ها را با قیمت مناسب و به همراه گزارش و آموزش به شما ارائه دهیم تا بتواند آن را یاد بگیرد و در کلاس ارائه دهد. حتی اگر شما درخواست فیلم آموزشی بدهد، برای او فیلمی آموزشی از نحوه اجرای Knime ارائه خواهیم داد.

انجام تحلیل داده پروژه پایانی با Knime:

انجام تحلیل داده پروژه پایانی با Knime از جمله مهمترین وظایف شما در مقاطع تحصیلات تکمیلی می باشد. گروه همیارپروژه با داشتن متخصصین و اساتیدی مجرب در زمینه انجام تحلیل داده پروژه پایانی Knime، از ابتدای شروع کار، همراه شما عزیزان می باشد.

چرا پروژه Knime خود را به همیارپروژه بسپاریم ؟

گروه همیارپروژه با داشتن تجربه ای ۸ ساله در انجام پروژه های Knime و داشتن متخصصینی از بهترین دانشگاه های کشور و انجام صدها پروژه کوچک و بزرگ صنعتی و شرکتی مطمئن ترین گزینه برای انجام پروژه Knime شما عزیزان می باشد. یکبار ما را امتحان کنید!
زمان و کیفیت انجام پروژه Knime به چه صورت خواهد بود؟

انجام پروژه های Knime در همیارپروژه طبق زمان درخواستی مشتری تنظیم میگردد، اما سعی می شود که در کمترین زمان ممکن تحویل داده شود.

کیفیت در انجام پروژه های Knime از اصلی ترین اهداف گروه همیار پروژه می باشد. بالاترین کیفیت در پروژه همواره هدف همیارپروژه بوده است.
مراحل انجام پروژه های Knime در همیارپروژه به چه صورت خواهد بود؟

    ارسال پروژه Knime خود برای ما توسط مسیرهای ذکر شده در سایت.
    ارسال پروژه شما توسط ما برای مجریان مرتبط با پروژه.
    پیشنهاد و تعیین بهترین قیمت و زمان .
    درصورت موافقت شما اخذ نصف هزینه ابتدای کار از شما.
    در جریان گذاشتن شما طی مراحل انجام پروژه تان.
    ارسال نتایج برای شما پس از پایان پروژه تان از طریق فیلم و عکس.
    اخذ مابقی هزینه از شما درصورت تاییدتان.
    ارسال فایل نهایی پروژه برای شما.
    مهلت ۴۸ ساعته برای شما جهت بررسی پروژه و در صورت اشکال و ایراد، اطلاع به ما جهت رفع آن.

نمونه پروژه های آماده Knime:

موسسه همیارپروژه تاکنون ده ها پروژه Knime را انجام داده است و برخی از آنها را در سایت بعنوان پروژه آماده Knime بارگزاری نموده است که شما عزیزان میتوانید در لینک روبرو آنها را مشاهده نمایید:  نمونه پروژه های آماده Knime
نحوه سفارش پروژه Knime:
کارشناسان گروه همیارپروژه با ارائه مشاوره رایگان در انجام پروژه های Knime از ابتدا تا انتهای پروژه در کنار شما خواهند بود و با دادن مشاوره های هدفمند شما را از سایت های دیگر بی نیاز خواهد کرد.
 حرفه ای در انجام پروژه های knime این اطمینان را به شما میدهد که مطمئن سایت را برای انجام پروژه knime خود انتخاب کرده اید برای ثبت سفارش با شماره تماس بگیرید.

در مواقع فراوانی شاهد هستیم کاربران در پروژه داده کاوی خود دچار مشکل هستند و به دنبال یک مکان مطمئن برای سفارش خود هستند.

متلب پروژه با تجربه بالا و بهره گیری از مجریان ممتاز آمادگی دارد انجام پروژه های نایم شما را در تمامی مقاطع بر عهده گرفته و با کیفیت عالی تحویل شما بدهد.

هزینه پروژه knime در متلب پروژه به صورت مناقصه ای اعلام میشود و از میان مجموعه پیشنهادات کمترین قیمت به کاربران اعلام میشود مشتری در تمامی مراحل انجام کار از طریق موسسه با مجری در ارتباط خواهد بود و پاسخ همه سوالات خود را دریافت خواهد کرد.

 
knime چیست ؟

knime یکی از نرم افزارهای کاربردی علم داده کاوی در حوزه تحلیل علم داده می باشد که امروزه مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گرفته است این نرم افزار با هدف اجرای تجزیه‌ و تحلیل‌های قدرتمند طراحی و تولید شده است و برای استفاده از آن نیاز به هیچ دانش کدنویسی ندارید و کافی ست ورودی های مورد نظر را به آن داده و خروجی مورد نظر را مشاهده کنید با استفاده از نرم افزار knime میتوانید انواع تحلیل های مورد نظر در حوزه علوم داده را انجام دهید یکی از ویژگی های بارز این متن باز بودن آن می باشد که میتواند بدون نیاز به کدنویسی، به کاربران اجازه می دهد تا فرآیندهای تحلیل داده را طراحی، اجرا و مدیریت کنند.

 

متلب پروژه چه نوع پروژه های knime را میتواند انجام بدهد ؟

انجام پروژه دانشجویی knime

انجام پروژه داده کاوی با knime

انجام پروژه با نرم افزار knime

انجام پروژه کلاسی knime

انجام تمرین knime  

 

انجام پروژه های knime
کاربردهای نرم افزار نایم

۱- کاربرد نایم در حوزه  تحلیل داده ها: نرم افزار نایم به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از ابزارهای مختلف، داده های خود را تحلیل کنند و الگوهای مختلفی را شناسایی کنند.

۲-  کاربرد نایم در حوزه پردازش تصویر : نرم افزار نایم ابزارهایی برای پردازش تصویر و تشخیص الگوهای مختلف در تصاویر را فراهم می کند.

 

۳- کاربرد نایم در حوزه  پردازش زبان طبیعی: نرم افزار نایم به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از الگوریتم های پردازش زبان طبیعی، متن های خود را تحلیل کرده و الگوهای مختلف را شناسایی کنند.

 

۴- کاربرد نایم در حوزه  مدل سازی: نرم افزار نایم به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از الگوریتم های مختلف، مدل های پیش بینی و تصمیم گیری را ساخته و ارزیابی کنند.

 

۵- کاربرد نایم در حوزه  داده کاوی: نرم افزار نایم به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از الگوریتم های داده کاوی، الگوهای مختلفی را در داده های خود شناسایی کنند و به دنبال روابط مخفی و پنهان بین داده ها بگردند.

 

مراحل ثبت سفارش پروژه در متلب پروژه

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


    ارسال پروژه از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
    بررسی دقیق و کارشناسی پروژه knime توسط مجریان گروه متلب پروژه.
    اعلام هزینه و قیمت پروژه knime براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
    موافقت با کمترین هزینه اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
    شروع پروژه توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
    ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
    اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
    ارسال پروژه knime توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی 72 ساعته برای رفع اشکال.
    در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 

انجام پروژه knime با آموزش کامل

بسیاری از کاربران که به سایت متلب پروژه مراجعه می نمایند یک سوال اساسی در ذهن آنها وجود دارد که آیا سفارشی که من ثبت میکنم شامل گزارش می باشد ؟

موسسه متلب پروژه رسالت کاری خود را بر انجام پروژه knime با ارائه گزارش کامل قرار داده است و حالت آموزش محور را در پروژه های خود گنجانده است و طوری سفارش انجام میشود که کاربر به صورت کامل در روند انجام پروژه خود قرار بگیرد انگار خوده مشتری سفارش خود را انجام داده است.

 

ضمانت در انجام پروژه knime به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه پروژه knime دارند قرار داده میشود به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

 

زمان تحویل پروژه knime چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه متلب پروژه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه knime خواهد کرد.

 

آیا امکان کنسل کردن پروژه knime وجود دارد ؟

امکان کنسل کردن پروژه پس از شروع به کار انجام پروژه knime منوط به موافقت با مجری انجام کار می باشد در صورت موافقت کارشناس انجام کار میتواند سفارش به صورت دو طرفه لغو شود.

 

امکان برقراری ارتباط مستقیم میان مشتری و مجری knime

در بسیاری از تماس هایی که با موسسه متلب پروژه برای ثبت سفارش گرفته میشود این سوال توسط مشتری پرسیده میشود که آیا میشود با مجری پروژه knime در ارتباط باشیم ؟ با توجه به تجربه چندین ساله متلب پروژه در برقراری ارتباط مستقیم امکان برقراری ارتباط مجری و مشتری وجود ندارد و فقط از طریق موسسه با مجری در ارتباط هستید در صورت برقراری ارتباط مستقیم دیگر سیستم پشتیبانی سایت متوجه انجام پروژه شما نخواهد بود

 

نحوه اعتماد در پروژه های knime به موسسه متلب پروژه

موسسه متلب پروژه یک کسب و کار آنلاین و دارای مجوز های لازم برای فعالیت در این حوزه می باشد و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی در پروژه های دانشجویی knime تونسته است اعتماد شما عزیزان را جلب نماید

 

زمان پشتبانی از پروژه های knime انجام شده :

زمان پشتیبانی از پروژه knime موسسه متلب پروژه ۷۲ ساعت بعد تحویل پروژه می باشد و در این زمان مشتری می‌تواند به صورت کامل سفارش خود را بررسی کرده و در صورت داشتن ایراد مشکلات خود را ارسال کرده تا برای مجری انجام کار ارسال شود.

 

نحوه پیگیری سفارش ثبت شده knime

پس از ثبت سفارش کارشناسان متلب پروژه هم‌ از طریق شماره های پشتیبانی و هم از طریق برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی امکان پیگیری سفارش را برای مشتریان خود فراهم کرده است

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


 

نحوه قیمت گذاری در پروژه knime به چه صورت می باشد ؟

یکی از سوالات مشتریان عزیز که با کارشناس متلب پروژه تماس می‌گیرند همین موضوع می باشد که هزینه انجام پروژه knime من چقدر می باشد ؟

متلب پروژه با راه اندازی سیستم مناقصه ای و استعلام قیمت از صدها مجری انجام کار کمترین قیمت را از سمت مجریان دریافت کرده و در اختیار مشتری قرار میدهد به همین دلیل قیمت پروژه knime در متلب پروژه کاملا عادلانه و منصفانه است.

هزینه انجام پروژه knime با توجه به زمان آن چقدر است؟ چگونه از تضمین قیمت پروژه در متلب پروژه مطمئن شویم؟

هزینه انجام پروژه knime با توجه به زمان و حجم پروژه متغیر است. با این وجود در متلب پروژه بهترین قیمت ممکن را با توجه به کیفیت انجام آن به شما

انجام پروژه هایه knime

فوریه 8, 2022 , admin    , پیغام بگذارید   
انجام پروژه های Knime

قسمت داده کاوی وپردازش متن سایت  azsoft آماده انجام پروزه هایه شما در زمینه داده کاوی ومتن کاوی ووب کاوی با استفاده از نرم افزار نایم knime  در کمترین زمان وبهترین کیفیت می باشد .برایه سفارش خود می توانید از طریق ایمیل آدرس azsoftir@gmail.com یا شماره موبایل 09367292276 از طریق لینک ثبت کنید در کمتر از 24 ساعت پاسخ خواهیم داد .

 

چه سرویس هایی در زمینه knime  قابل انجام هست?
انجام پروژه متن کاوی با knime
انجام پروژه هایه داده ها کاوی نایم knime
انجام پروژه هایه  نایم knime
پروژه هایه داده کاوی با نایم knime
انجام پروژه هایه وب کاوی با نایم knime
طراحی کراولر crawler  وب با استفاده از نایم knime
معرفی نرم افزار نایم knime
پروژه های Knime
پروژه های نایم
introtration-knime
introtration-knime

نرم افزار نام مخفف کنتانز انفورمتیشن ماینر  یک ابزار سورس باز برای عملیات هایی مثله داده کاوی ووب کاوی ومتن کاوی وهوش مصنوعی استفاده میشود .این نرم افزار بر رویه پلت فرمهایی مثله ویندوز ولینوکس هم اجرا میشود .از این نرم افزار به عنوان جانشینی برایه نرم افزار سس استفاده میشود .

نرم افزار knime  دو محیط سازمانی را فراهم میکند .

1.نرم افزار  متن باز نایم  knime برایه علمه داده کاوی

نایم یک پلتفرم نرم افزاری از نوع سازمانی می‌باشد که دو ابزار مکمل دارد:

یک نرم افزار سورس یاز که در علم داده کاوی استفاده میشود .
/what-knime

نرم افزار نایم به زبان برنامه نویسی جاوا کد نویسی شده هست وبرایه نخست بار در مورد تحقیقات علم دارویی استفاده شد.بعد از این سال در بسیاری از زمینه ها در امور تجاری ومالی بکار رفت .نرم افزار knime  از ابزارهایه مختلف یادگیری ماشین ودیتا ماینینگ تشکیل شده هست .

ویژگیها نرم افزار نایم knime

ساخت مدل مورد نظر بصورت بصری

امکان اجرایه چندین برنامه بصورت همزمان

تاریخچه نرم افزار Knime

Knime یک نرم افزار تحلیل داده با محوریت کار با جریان داده است. این نرم افزار ابتدا در سال ۲۰۰۴ توسط کمپانی توسعه دهنده نرم افزار آلمانی KNIME AG به بازار عرضه شد. نام Knime نیز با دو کلمه کلیدی “کنستانسیا، مارکیتا” مدیران اصلی، تشکیل شده است.

از آن زمان به بعد، Knime به تدریج به یکی از ابزارهای محبوب و قدرتمند در زمینه تحلیل داده تبدیل شده است. این نرم افزار به شرکت‌ها و محققان کمک می‌کند تا فرآیندهای تحلیل داده را به صورت گرافیکی و کارآمد طراحی و پیاده سازی کنند.

Knime یک محیط گرافیکی قدرتمند است که امکانات گسترده‌ای در حوزه پیش‌پردازش داده، ترسیم ویژه و پردازش تحلیلی دارد. این نرم افزار از زبان برنامه‌نویسی جاوا استفاده می‌کند و قابلیت اتصال به ابزارهای مختلفی مانند R، Python و SQL را دارد.

با استفاده از Knime، کاربران می‌توانند فرآیندهای تحلیل داده مختلف را بدون نیاز به برنامه‌نویسی پیاده سازی کنند. همچنین، Knime قابلیت گسترش و توسعه با استفاده از افزونه‌ها و ماژول‌های سفارشی را نیز دارد.

کاربردهای Knime در حوزه‌های مختلفی مانند بیوانفورماتیک، مدیریت منابع انسانی، تحلیل مالی و بازاریابی وجود دارد. با توجه به امکانات گسترده و قابلیت چند منظوره‌ای که Knime ارائه می‌دهد، این نرم افزار به شرکت‌ها کمک می‌کند تا از داده‌های خود به طور بهینه استفاده کنند و تصمیمات بهتری بگیرند.

کاربردهای نرم افزار Knime

نرم افزار Knime در حوزه‌های مختلفی کاربرد دارد. در زیر تعدادی از کاربردهای مهم Knime را برای شما ذکر می‌کنم:

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


تحلیل داده: Knime امکانات گسترده‌ای در زمینه تحلیل داده ارائه می‌دهد. با استفاده از این نرم افزار، می‌توانید داده‌های خام را تمیز کنید، اطلاعات ویژه استخراج کنید و مدل‌های پیش‌بینی و تحلیلی را ایجاد و ارزیابی کنید.

پردازش تصویر: با کمک ماژول‌ها و افزونه‌های مناسب، Knime قابلیت پردازش تصاویر را فراهم می‌کند. این نرم افزار می‌تواند برای تشخیص الگوها، تحلیل تصاویر پزشکی، تشخیص صورت و دیگر کاربردهای مرتبط با پردازش تصویر مورد استفاده قرار گیرد.

پردازش زبان طبیعی: Knime می‌تواند در پردازش زبان طبیعی (NLP) نقش مهمی ایفا کند. با استفاده از این نرم افزار، می‌توانید متن‌ها را تحلیل کرده، الگوهای زبانی را شناسایی کنید و برای برچسب‌گذاری و دسته‌بندی متن استفاده کنید.

مدیریت فرآیند: با استفاده از Knime، می‌توانید فرآیندهای تحلیل داده را مدیریت کرده و به صورت خودکار اجرا کنید. این نرم افزار امکان برنامه‌ریزی و اجرای توالی‌های مختلف از جمله تحلیل داده، پردازش تصویر و NLP را فراهم می‌کند.

یادگیری ماشین: Knime امکانات و ابزارهای مربوط به یادگیری ماشین را دارد. با استفاده از این نرم افزار، می‌توانید مدل‌های یادگیری ماشین را آموزش دهید، ارزیابی کنید و آن‌ها را در فرآیندهای تحلیلی خود استفاده کنید.

این فقط چند نمونه از کاربردهای Knime هستند و در واقعیت می‌توان این نرم افزار را برای تحلیل داده و پردازش‌های مختلف در صنایع و حوزه‌های گوناگون استفاده کرد.

معایت نرم افزار knime در انجام پروژه

نرم افزار Knime به عنوان یک ابزار قدرتمند برای تحلیل داده و پردازش آن مورد استفاده قرار می‌گیرد و معمولا در پروژه‌های مختلف به خوبی عمل می‌کند. با استفاده از Knime، شما می‌توانید پروژه‌های تحلیل داده خود را با کمک ماژول‌ها و افزونه‌های مختلف به طور انعطاف پذیر ایجاد کنید.

با توجه به قابلیت‌ها و امکانات Knime، می‌توانید به راحتی فرآیندهای تحلیلی خود را سازماندهی کنید، داده‌های خام را تمیز کنید، اطلاعات را استخراج کنید، الگوها و تحلیل‌های پیشرفته انجام دهید و نتایج را به صورت گزارش‌ها و نمودارها به تصویر بکشید.

همچنین، Knime در پروژه‌های چندمنظوره نیز قابل استفاده است. با استفاده از ماژول‌ها و افزونه‌های مربوط به تحلیل تصویر و پردازش زبان طبیعی، می‌توانید به راحتی فرآیندهای مرتبط با این حوزه‌ها را نیز در Knime پیاده سازی کنید.

در هر صورت، برای هر پروژه خاصی، مهم است که نیازها و الزامات خود را دقیقاً مشخص کنید و مطمئن شوید که Knime قابلیت‌های لازم برای انجام آن پروژه را داراست. همچنین اطمینان حاصل کنید که داده‌های مورد نیازتان قابل دسترسی در Knime هستند یا امکان ایجاد اتصالات وارد شده است.

نرم افزار knime داده کاوی در انجام پروژه

بله، نرم افزار Knime می‌تواند در انجام پروژه‌های داده کاوی (Data Mining) استفاده شود. با استفاده از این نرم افزار، می‌توانید داده‌های خام را تحلیل کرده و الگوها و روابط مخفی در آن‌ها را شناسایی کنید.

Knime قابلیت‌ها و ابزارهای متنوعی را برای داده کاوی فراهم می‌کند. شما می‌توانید از الگوریتم‌های متعددی که در Knime موجود است، برای دسته‌بندی، خوشه‌بندی، پیش‌بینی و استخراج الگوها استفاده کنید. همچنین، با استفاده از ماژول‌ها و افزونه‌های مرتبط با داده کاوی مانند ماژول Association Rule Learner و Decision Tree Learner، می‌توانید براحتی تحلیل‌های داده کاوی را پیاده سازی کنید.

با Knime، می‌توانید فرآیندهای داده کاوی خود را سازماندهی کنید و نتایج را به صورت نمودارها و گزارش‌های تحلیلی مشاهده کنید. همچنین، این نرم افزار امکاناتی برای ارزیابی و بهینه‌سازی مدل‌های داده کاوی را نیز فراهم می‌کند.

بنابراین، با توجه به قابلیت‌های Knime در تحلیل داده و پردازش آن، می‌توانید از آن برای داده کاوی در پروژه‌های مختلف استفاده کنید. البته، در هر پروژه خاصی ممکن است نیازها و الزامات خاصی برای داده کاوی وجود داشته باشد که باید مورد مطالعه و تحقیق جداگانه قرار گیرد.

انجام پروژه متن کاوی در knime

برای شروع، می‌توان از ماژول‌های مرتبط با استخراج اطلاعات (Information Extraction) استفاده کنید. این ماژول‌ها به شما امکان می‌دهند اطلاعات مهم و الگوهای مخفی را از متن‌های خام استخراج کنید. همچنین، می‌توانید از ماژول‌های مربوط به پردازش زبان طبیعی (Natural Language Processing) استفاده کنید تا متن‌ها را بررسی کنید، کلمات کلیدی را استخراج کنید، خوشه‌بندی کنید و سایر تحلیل‌های متنی را انجام دهید.

Knime همچنین ابزارهایی برای پیش‌پردازش متن فراهم می‌کند. شما می‌توانید از ماژول‌ها برای تمیزکاری (Cleansing) و نرمال‌سازی (Normalization) متن استفاده کنید، علائم نگارشی را حذف کنید، کلمات را تجزیه و تحلیل کنید و توکن‌بندی (Tokenization) انجام دهید.

همچنین، با استفاده از ماژول‌های دسته‌بندی (Classification) و خوشه‌بندی (Clustering) Knime، می‌توانید متن‌ها را در دسته‌بندی‌ها و گروه‌های مختلف قرار دهید و الگوها را شناسایی کنید.

بنابراین، با استفاده از ابزارها و ماژول‌های متنی Knime، می‌توانید پروژه‌های متن کاوی خود را پیاده سازی کنید و نتایج آن‌ها را به صورت گزارش‌ها و نمودارها مشاهده کنید. در هر صورت، مطمئن شوید که داده‌های مورد نیازتان در Knime قابل دسترسی هستند و یا امکان ایجاد اتصالات وارد شده است.

همیارپروژه با داشتن ده ها مجری متخصص در حوزه انجام پروژه های Knime آماده است تا پروژه های شرکتی شما عزیزان را با کیفیتی عالی انجام دهد.جهت سفارش پروژه Knime با شماره 09129540122 تماس بگیرید و یا به آیدی تلگرامی @fnalk پیام دهید. همیارپروژه چه پروژه های Knime را میتواند انجام دهد؟ انجام پروژه های داده کاوی با نرم افزار Knime انجام پروژه های Knime مهندسی کامپیوتر و هوش مصنوعی انجام پروژه های دانشجویی با نرم افزار داده کاوی Knime انجام پروژه های Knime کلیه رشته های مرتبط Knime چیست؟ Knime یک پلت فورم متن باز بوده که جهت تجزیه و تحلیل داده ...
KNIME
نگاهی کوتاه به نرم افزار داده کاوی knime
 
rstudio


آموزش نرم افزار داده کاوی knime

Knime یک پلت ‌فورم متن ‌باز و یکپارچه برای تجزیه و تحلیل داده‌ها و گزارش کردن می‌باشد که به زبان جاوا نوشته شده و مبتنی بر Eclipse است. Knime از طریق مفهوم pipeline کردن داده ، اجزای مختلف یادگیری ماشین و داده‌کاوی را ترکیب کرده است. در سال 2006 از Knime در تحقیقات دارویی استفاده شد و بعد تر در زمینه‌های دیگر مانند تحلیل داده‌ها در مدیریت ارتباط با مشتری مانند تحلیل و پیش‌بینی ریزش مشتری، هوش تجاری و تحلیل داده‌ های مالی مانند رتبه‌بندی اعتبار، تحلیل شبکه‌های اجتماعی مانند تجزیه و تحلیل تمایلات و ... نیز مورد استفاده قرار گرفت.

ویژگی‌های Knime چیست؟

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


4 - بگینگ  و بوستینگ
5 - ماشین بردار پشتیبان
6-ماشین بردار پشتیبان با بهینه ساز ازدحام ذرات
8 - سیستم استنباط بیزین
10-الگوریتم ژنتیک , ازدحام ذرات
11-الگوریتم های فراابتکاری
12-قواعد همسایگی با fp-growth,apriory
13-تحلیل نتایج با رسم نمودار Roc
14-انواع مختلف روش های انتخاب ویژگی:شاخص ریلیف، ازدحام ذرات،شاخص جینی و ...
15-انواع روش های نمونه برداری و بیش نمونه گیری
16-روش های حل مشکل رده نامتوازن
17-تشخیص داده پرت با کانزدیکترین همسایه)Knn
18-تشخیص داده پرت محلی
انجام پروژه های رپیدماینر در کوتاهترین زمان ممکن با کمترین قیمت با مشاوره وآموزش اجرای پروژه
انجام پروژه های داده کاوی با مشاوره و آموزش اجرا جهت ارایه پروژه

انجام پروژه های داده کاوی با نرم افزار وکا Weka

انجام پروژه های داده کاوی با نرم افزار رپیدماینر RapidMiner

انجام پروژه های داده کاوی با نرم افزار کلمنتاین Clementine12

انجام پروژه های داده کاوی با نرم افزار SPSS Modeler14.2

انجام پروژه های داده کاوی با نرم افزار نایم knime

انجام پروژه های داده کاوی با نرم افزار RStudio

انجام پروژه های داده کاوی با نرم افزار اورنج کانواس Orange Canvas

انجام پروژه های متن کاوی text mining با نرم افزار رپیدماینر rapidminer

مشاوره و انجام پایان نامه کارشناسی ارشد ، دکترای داده کاوی

مشاوره و انجام پایان نامه و پروژه های کارشناسی ارشد داده کاوی در زمینه های :

الگوریتم های دسته بندی Classification

درخت تصمیم :C5.0 ، CHAID ، C&R ،QUEST ، RandomForest ،REPTree ،ID3،NBTree

شبکه عصبی :Neural Net ،perceptron ،AutoMLP

شبکه بیزین : Bayes Net،NaiveBayes

ماشین بردار پشتیبان : SVM ،LibSVM ،Support Vector Machine (Linear)

رگرسیون : Regression ، Logeistic

نزدیکترین همسایه: KNN

الگوریتم های خوشه بندی Clustering

خوشه بندی : k-Means ، kohonen ، Twostep ، Anomaly

الگوریتم های قواعد
-SPSS Modeler14.2 -rapidminer، weka ، clementine 12
سفارش پروژه فقط در زمینه داده کاوی با نرم افزار های ذیل پذیرفته می شود :
سفارش پروژه فقط در زمینه داده کاوی با نرم افزار های ذیل پذیرفته می شود :


انجام پروژه های داده کاوی با نرم افزار وکا Weka

انجام پروژه های داده کاوی با نرم افزار رپیدماینر RapidMiner

انجام پروژه های داده کاوی با نرم افزار کلمنتاین Clementine12

انجام پروژه های داده کاوی با نرم افزار SPSS Modeler14.2

انجام پروژه های داده کاوی با نرم افزار نایم knime

انجام پروژه های داده کاوی با نرم افزار RStudio

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


انجام پروژه های داده کاوی با نرم افزار اورنج کانواس Orange Canvas

انجام پروژه های متن کاوی text mining با نرم افزار رپیدماینر rapidminer

مشاوره و انجام پایان نامه کارشناسی ارشد ، دکترای داده کاوی

مشاوره و انجام پایان نامه و پروژه های کارشناسی ارشد داده کاوی در زمینه های :

الگوریتم های دسته بندی Classification

درخت تصمیم :C5.0 ، CHAID ، C&R ،QUEST ، RandomForest ،REPTree ،ID3،NBTree

شبکه عصبی :Neural Net ،perceptron ،AutoMLP

شبکه بیزین : Bayes Net،NaiveBayes

ماشین بردار پشتیبان : SVM ،LibSVM ،Support Vector Machine (Linear)

رگرسیون : Regression ، Logeistic

نزدیکترین همسایه: KNN

الگوریتم های خوشه بندی Clustering

خوشه بندی : k-Means ، kohonen ، Twostep ، Anomaly

الگوریتم های قواعد انجمنی : Apriori ، Carma ، Sequence ، FP-Growth

 نیازهای پیاده سازی روشهای ماشین لرنینگ است. با توجه به اینکه ابزارهای مختلفی برای انجام پروژه های یادگیری ماشین وجود دارد مسلط شدن بر همه این ابزارها امری دشوار و طاقت فرسا خواهد بود. با در نظر گرفتن حوزه های مختلف استفاده از یادگیری ماشین و چالشهای موجود در هریک از این حوزه‌ها، در صورت نیاز به کمک میتوانید از متخصصان چند ضلعی کمک بگیرید.

تیم چند ضلعی با داشتن کارشناسان ممتاز در تمامی زبان‌های برنامه نویسی آمادگی دارد تا انجام پروژه های یادگیری ماشین شما عزیزان را در حوزه‌های مختلف به عهده گیرد. کافی است از طریق فرم سفارش پروژه، درخواست انجام پروژه یادگیری ماشین خود را برای ما ارسال نمائید. کارشناسان ما با بررسی درخواست شما و مستندات ارسالی بهترین رهیافت را برای حل مسئله شما ارائه خواهند داد و درصورت امکان پیشنهاداتی را برای استفاده از روش‌های ابتکاری برای حل مسئله به شما ارائه خواهند داد . سفارش پروژه یادگیری ماشین خود را ثبت کنید و از کارشناسان ما مشاوره بگیرید.

 
سفارش پروژه ماشین لرنینگ
 
خدمات چند ضلعی در زمینه انجام پروژه یادگیری ماشین
انجام پروژه تخصصی ماشین لرنینگ
انجام پروژه ماشین لرنینگ
انجام پروژه یادگیری ماشین با زبانهای مختلف
آموزش شبیه سازی یادگیری ماشین
انجام پروژه های یادگیری ماشین با نرم افزارهای مختلف

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


    انجام پروژه یادگیری ماشین با تنسور فلو Tensorflow
    انجام پروژه یادگیری ماشین با Weka
    انجام پروژه یادگیری ماشین با گوگل کولب Google Colab
    انجام پروژه یادگیری ماشین با Amazon Machine Learning
    انجام پروژه یادگیری ماشین با
    انجام پروژه یادگیری ماشین با
    انجام پروژه یادگیری ماشین باAccord.net
    انجام پروژه یادگیری ماشین با Apache Mahout
    انجام پروژه یادگیری ماشین با Shogun

    انجام پروژه یادگیری ماشین با Apache Singa
    انجام پروژه یادگیری ماشین با Apache Spark Mlib
    انجام پروژه یادگیری ماشین با PyTorch
    انجام پر
در این  دوره آموزشی با KNIME آشنا شده و قدم به قدم یاد می گیرید که با آن پروژه های یادگیری ماشینی را کدنویسی کنید. مدرس دوره مباحث را به زبانی ساده و در حین کار بر روی پروژه های واقعی به شما عزیزان یاد میدهد.

عنوان اصلی : Introduction to Machine Learning with KNIME

سرفصل ها :


معرفی
یادگیری ماشین منبع باز با KNIME
این دوره برای چه کسانی است؟
1. چگونه KNIME مجموعه ابزار تجزیه و تحلیل موجود شما را تکمیل می کند؟
چرا از یک میز کار تجزیه و تحلیل استفاده کنیم؟
استفاده از CRISP-DM برای ارزیابی ابزارها
چرا KNIME را انتخاب کنید؟
2. راحت شدن با KNIME
رابط KNIME
مطالعات موردی را در سرور Examples پیدا کنید
هزاران گره را با برنامه های افزودنی اضافه کنید
جستجو و کمک کنید
3. دسترسی به داده ها
دسترسی به داده ها
گره فایل خوان
4. درک داده ها
داده ها را توصیف کنید و کیفیت داده ها را تأیید کنید
کاوش داده ها: Scatterplot
کاوش داده ها: Boxplot
5. یکپارچه سازی و ادغام داده ها
ادغام با گره Joiner
تجمیع با گره GroupBy
ایجاد متغیرهای جدید با Construct
داده ها را با فیلتر ستون انتخاب کنید
متعادل کردن داده ها با گره نمونه برداری ردیف
داده ها را با گره Missing Value پاک کنید
با سلول اسپلیتر فرمت کنید
6. مدل سازی
گزینه های مدل سازی KNIME
مثال رگرسیون
درخت تصمیم
درخت تصمیم: امتیازدهی داده های جدید
7. دنیایی از امکانات
PMML
R و

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

azsoft.ir

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد